Outsourcing

Få styr på alt – fra de daglige webopdateringer til den langsigtede kommunikationsstrategi.

Vi kommer udefra, men arbejder indefra

Hvem sørger for web-opdateringen, Facebook-opslaget, artiklerne til nyhedsbrevet? Og hvem tager stilling til, hvilke platforme der giver værdi for jeres forretning?

Tøver I lidt med svaret, så er der måske god grund til at kigge på vores outsourcing-tilbud, hvor vi i praksis fungerer som jeres kommunikationsafdeling.

 

Vi stiller med de kompetencer (strategi, tekst, design, web), der er brug for. Hverken mere eller mindre. Og vi har opbygget et projektstyringssystem, så I kan involveres i præcis det omfang, der passer jer.

Giver det mening? Så lad os tage en uforpligtende dialog om mulighederne for outsourcing af jeres kommunikationsopgaver.

Kan det betale sig at outsource?

Det afhænger naturligvis helt af jeres organisation, mål, interne ressourcer mv. Men i en tid, hvor behovet for (nyttig) kommunikation nærmest eksploderer, kræver det mange ressourcer at holde virksomhedens eller organisationens kommunikationskanaler kørende.

Ved at vælge tuen får I tilført en række forskellige og unikke kompetencer – vel at mærke uden at øge de faste omkostninger. Og det er næsten ‘plug and play’. Vi har dog stor respekt for, at det er jeres forretning, vi skal bidrage til, og vi opfatter det lidt som en ansættelsessamtale, når vi sidder over for jer første gang. En samtale, hvor vi – gensidigt – får afdækket, om vi kan leve op til følgende fire ufravigelige kriterier:

  • Kemi
  • Kontekst
  • Kompetencer
  • Kreativitet

Kemien skal være i orden fra dag 1. Så uanset hvor dygtige, smarte, kloge eller erfarne kommunikationsfolk, vi tilsyneladende er – så indgå aldrig et samarbejde, hvis den første syretest ikke holder.

Kontekst. Forstår vi jeres virksomhed og jeres virkelighed? Har vi erfaringer fra branchen, lignende opgavetyper osv.?

Kompetencerne skal være på plads. Er der tale om interne eller eksterne kommunikationsopgaver? On- eller offline-kommunikation? Større eller mindre opgaver? Vi skal både teoretisk og praktisk være klædt på til opgaverne.

Kreativiteten skal være det krydderi, hvor I for alvor mærker, at der er blevet tilsat noget udefra. Og som giver jeres kommunikation et nyt, overraskende og positivt løft.

Er de fire K’er på plads, så er der til gengæld god grund til at gå i dialog omkring outsourcing af jeres kommunikationsopgaver.