Archive

Vi er nødt til at komme tæt på, hvis vi skal levere kommunikation der passer til jer. Derfor er god kemi en forudsætning for det gode samarbejde.
05 maj, 2015
Dansk Byggeri | lbn. opgaver

Dansk Byggeri med mere end 6000 medlemsvirksomheder har dagligt små og store kommunikationsopgaver. Særligt de små opgaver kræver en fleksibel og serviceminded samarbejdspartner. Vi leverer små grafikstykker til nyhedsbreve, redigerer og sprogtjekker indbydelser, layouter små foldere, opdaterer hjemmeside og meget, meget andet.

30 april, 2015
Center for ADHD | support

Med afsæt i den kommunikationsplatform, vi har været med til at udforme for Center for ADHD, fungerer vi som sparringspartner og support til de interne medarbejdere på centeret og sikrer dermed, at der er kompetencer og ressourcer til rådighed, når behovet er stort.

29 april, 2015
VEU-center | nyhedsbreve

VEU-center Østjylland er kontaktpunktet for privatpersoner og virksomheder, der ønsker vejledning om, hvilke muligheder der er inden for voksen- og efteruddannelse.

I samarbejde med VEU-centerets sekretariat udpeger vi aktuelle temaer og cases, som indgår i et nyhedsbrev, der udsendes hver anden måned til virksomheder i Østjylland. Vi laver de journalistiske artikler og indsamler fakta. Laver infografik og opretter nyhedsbrevet i VEU-centerets e-mailsystem.

Læs mere om VEU-center Østjylland her.

29 april, 2015
CAPNOVA | outsourcing

Når kommunikationsmedarbejderne hos Capnova har brug for sparring, grafisk assistance eller praktisk hjælp til tryk, web-opdatering eller andet, så trækker de på os. Vi kender deres behov, krav og forventninger og kan hurtigt rykke på opgaverne, når det haster. Capnova investerer i danske vækstiværksættere – og tilbyder i den forbindelse i samarbejde med os en attraktiv ‘start-kommunikationspakke’ til virksomhederne.

29 april, 2015
VIA University College | grafisk support

VIA University College udrullede en helt ny visuel identitet i 2014. Vi er tilknyttet VIAs kommunikationsafdeling som buffer og sparringspartner, som træder til, når der mangler ressourcer i afdelingen. Dermed har VIA opnået optimal fleksibilitet – og samtidig tryghed, idet alle opgaver leveres i overensstemmelse med den nye visuelle identitet.