Archive

Grib fat i mig, hvis du har hørt eller set et eller andet, som har gjort dig nysgerrig. Jeg er i den anden ende, hvis du ringer eller skriver. Og måske kan jeg hjælpe jer med at nå jeres mål.
30 april, 2015
Imerco | online

Imerco-kæden har været på en lang rejse. I mere end 80 år har Imerco været en af de førende butikskæder inden for isenkram, gaver og ting til boligen. Vi har ikke været med hele vejen, trods alt. Men vi har været en tæt samarbejdspartner og support til Imercos interne marketingafdeling i mere end 10 år. Den slags langvarige samarbejder er med til at sikre et tæt og indgående kendskab til kultur, kvalitetskrav og processer. Vores fleksible setup har gennem tiden hjulpet Imerco, når marketingindsatsen og den interne kommunikation skulle skaleres. Både op og ned.

30 april, 2015
Imerco | lokalportal

Det lokale nyhedsbrev i forbindelse med en kundeaften eller en fagprøve passer ikke ind i det professionelle e-commerce workflow, som Kædekontoret har bygget op. På den baggrund blev vi bedt om at lave en lokalportal, så Imercos godt 150 butikker kan få en professionel og effektiv support og sparring til de lokale aktiviteter. Dialogen drives gennem vores online-portal, men vi er også på telefonen og i direkte kontakt med Imerco-butikker hver eneste dag.

30 april, 2015
Scanpan | content marketing

Scanpan er et af de stærkeste danske brands inden for kvalitetskogegrej og den sidste producent, der fortsat har produktion i Danmark. Den unikke position forsvarer Scanpan blandt andet med en offensiv onlinestrategi, der omfatter international e-shop, blogunivers, sociale medier mv. Vi bidrager med content til de mange platforme og indgår i et tæt samarbejde med Scanpans interne marketingafdeling.