Gammel vin på nye flasker…

Gammel vin på nye flasker…

I takt med at content marketing-bølgen er skyllet ind over landet, er der stort set ikke en virksomhed eller organisation, der tør tie, hvor andre taler. Strømmen af autogenereret og -matiseret content i form af guides, tjeklister, videoklip og ligegyldige billeder er overvældende. Og vi fristes til at spørge: til hvem, og hvorfor skal enhver virksomhed nu agere online-mediehus med dagligt nyhedsfeed? Er det reelle og kvalificerede leads, der kommer i hus på grund af denne inbound-marketing-hype? Og afspejler de mange og ofte fuldstændig ligegyldige historier virkelig, den virkelighed, som I ønsker at dele med jeres kunder og interessenter?. Uanset svarene (for vi er på ingen måde imod content marketing) – så begynder det hele med en GOD historie. Den kan ikke trækkes i en automat, den kan ikke laves af amatører. Den skal smage godt i ørerne og øjnene. Apropos: Så laver vi i al ubeskedenhed content med smag til SCANPANs blog. Tjek evt. her. (og derfor ovenstående smagfulde billede fra Nordisk Tang).