Archive

Nyt. Næsten nyt. Nyttigt. Nydeligt. Nysgerrigt. Navlepillende. Næsvist.…her får du et lille indblik i, hvem jeg er og hvad jeg laver og brænder for i tuen.
18 maj, 2015
SHB | Hjemmeside

Sundby-Hvorup Boligselskab har gennem de seneste år gennemgået en omfattende forandringsproces. Som led i dette fik boligselskabet ny hjemmeside i 2014. Vi har været med som sparringspartner for boligselskabets styregruppe og har siden fungeret som projektleder samt leverandør af basisindhold til hjemmesiden.

18 maj, 2015
djursBO | hjemmeside

Da Boligforeningen Djursland og Ebeltoft Boligselskab fusionerede i 2012, hjalp vi ikke kun med kommunikationsstrategi og beboerkommunikation. Vi blev også hyret som ‘bygherrerådgiver’ på boligorganisationens nye hjemmeside. Derved sikrede vi, at design, opbygning, indhold og funktionalitet blev i overensstemmelse med den overordnede strategi og dermed understøtter djursBOs forretning.

18 maj, 2015
Ergoment | Kommunikation

Pernille Kvist fungerer i dag som højt specialiseret, uvildig konsulent for en række kommuner i forbindelse med hjemmetræning og i sager om børn med særlige behov. En position, hun har bygget op via konsulent-virksomheden Ergoment. Vi har været heldige at være med fra den spæde start og har senest bidraget med design til ny hjemmeside, online-strategi og løbende sparring og support til Pernilles kommunikation. I virkeligheden et rigtig godt eksempel på, at vi kan skalere vores bidrag til den enkelte kunde, i takt med at behovene ændrer sig.

30 april, 2015
Center for ADHD | strategi

Center for ADHD er et uafhængigt center, der arbejder på at forbedre betingelserne for børn, unge og voksne med ADHD. Centeret arbejder med tre fokusområder:

  • En familieorienteret indsats, som blandt andet omfatter undervisning, rådgivning og behandling
  • Uddannelse, kompetenceudvikling og formidling af viden om ADHD til forældre og professionelle
  • Videndeling, forskning og udvikling af interventionsformer.

I 2014 blev vi bedt om at gennemgå centerets kommunikationsplatform og -strategi, og vi implementerede i løbet af året blandt andet ny hjemmeside, nyt redaktionelt koncept for nyhedsbreve, nye præsentationsmaterialer samt en offensiv PR-strategi. Resultatet har været en markant stigning i web-trafik, mere omtale i relevante medier og et setup, så centeret nu selv kan håndtere de fleste kommunikationsopgaver internt (eller i samarbejde med os, når det giver mening).

29 april, 2015
CAPNOVA | Kommunikationsplatform

Capnova blev etableret i 2014 efter en fusion af to innovationsmiljøer. Vi udarbejdede ny visuel identitet, kommunikationsplatform og website. Efter lanceringen har Capnovas interne kommunikationsfolk selv arbejdet videre med indhold og opdateringer, men trækker fortsat på vores kompetencer efter behov. Læs mere her.